.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
همایش ساروی های مقیم مرکز با سخنرانی دکتر لاریجانی
اولین گردهمایی ساروی های مقیم پایتخت پنجشنبه هفته جاری درسالن کوثر، مجتمع اداری و مالی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار میشود. براساس اطلاعات بدست‌آمده ...
همایش ساروی های مقیم مرکز با سخنرانی دکتر لاریجانی

اولین گردهمایی ساروی های مقیم پایتخت پنجشنبه هفته جاری درسالن کوثر، مجتمع اداری و مالی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود. 

به گزارش شمال نیوز  ، اين همایش رسمی که قرار بود پایان آذرماه برگزار شود، پنج شنبه هفته جاري درتهران برگزار می شود.

یک منبع آگاه ضمن اعلام این خبر افزود: در این جلسه که از ساعت 19 الی22 درسالن کوثر، مجتمع اداری و مالی صدا و سیما واقع در خیابان ولی عصر (عج )برگزار می شود دکتر لاریجانی سخنرانی خواهد کرد.

گفتنی است اين كانون زمينه شناسايي نخبگان ساروي را فراهم خواهد كرد و اين شناخت با عنايت به حضور و نفوذ افراد شاخص در مركز يك اهرم حمايتي براي توسعه شهرستان به شمار مي‌رود.
براساس اطلاعات بدست‌آمده، تشكيل صندوق و تعاوني، نشست‌هاي فصلي، جلسات هم‌انديشي، برگزاري همايش ساري و...‌شناسي از جمله فعاليت‌هاي اين كانون خواهد بود
 


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ی 17 دي 1386
چرا لاریجانی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مگه سارویه ایشون؟
آها بخاطر اینکه ساروی ها رو گول بزنید که تو تهران بهش رای بدن؟
خوب اشکال نداره ما که گول نخوردیم.
nh 17 دي 1386
این جلسه باحضور اقایان کردان .پیشنمازی .مختابا د.جمعی از مسئولین وهنرمندان ساروی برگزار میگردد که دبیری انرا دکتر سیدرمضان شجاعی نامزدمجلس ازحوزه ساری به عهده دارد.

x 18 دي 1386
همه می دونن که یه عده ای به هر بهانه و دست آویز و لارزنی شده بعيد ميدونم لاریجانی تو این مراسم باشه، چون این فقط یه میتینگ انتخاباتیه...
دوستدار ساروی ها 19 دي 1386
مبارک است انشاء الله
ولی خودمانیم ساروی های مقیم مرکز در مقایسه با سایر شهرستانی های مقیم مرکز (مانند بابلی ها، آملی ها، تنکابنی ها و ...) کمی تا قسمتی کمبود عرضه دارند. شروع انشاء الله با خیر همراه باشد ولی تاکنون نه از نمایندگان ساری چه در دوران قبل و چه در دوره حاضر خیری دیده شد نه از ساروی های مقیم مرکز. تنها مرکز استانی که به شدت تحت ظلم نمایندگان و مدیران کل و روسای سازمانهای شهرستانی خود امکانات طبیعی خودش را از دست می دهد ساری است و نیروهای ساروی هیچ ملجاء و پناهگاه قابل تکیه و سازماندهی شده ای ندارند. تاکنون خداوند قهار به عنوان بزرگترین تکیه گاه حافظ منافع مردم ساری و موقعیت ساروی ها بوده است وگرنه واقعاً نیروهای شهرستانی موقعیت ها را با هماهنگی هایی که بین خودشان دارند قلع و قمع نموده و هیچ حقی را برای ساری قادل تیستند.

لاریجانی از مفاخر مازندران است و فارغ از دیدگاههای سیاسی باید شخصیت های خودمان را حفظ کنیم و نباید بی محابا به صورت زشتی آنها را تخریب کنیم.
نا شناس 19 دي 1386
از كي ايشان ساروي شدند ؟ ايشان در بروشورهاي انتخابات رياست جمهوري خود را از اهالي لاريجان در چند كيلومتري تهران!!!! معرفي كردند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.189 seconds.